یادت هست؟؟؟

خرید بک لینک
من آدم درونگرایی هستم، یعنی هر اتفاقی بیوفته برام، در هر موقعیتی که باشم، اگه غمگین باشم، اگه مضطرب باشم، اگه کسی منو ناراحت کرده باشه، اگه مشکلی داشته باشم میتونم به خودم تکیه کنم، درون من دنیای بی ا یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:51

اگه بتونم در مقابل این دلتنگی کشنده بررسی از مرجع مقاومت طبق کپی رایت کنم یه تصمیم عاقلانه برای زندگیم میگیرم...




یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:51

صفحه بندی