من آدم درونگرایی هستم، یعنی هر اتفاقی بیوفته برام، در هر موقعیتی که باشم، اگه غمگین باشم، اگه مضطرب باشم، اگه کسی منو ناراحت کرده باشه، اگه مشکلی داشته باشم میتونم به خودم تکیه کنم، درون من دنیای بی ا یادت هست؟؟؟...
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:51